در آغوش خدا

یک وبلاگ کاملا معمولی

در آغوش خدا

یک وبلاگ کاملا معمولی

خاطره شخصی از آقای بهجت

بزرگترین عید دنیا را بهتون تبریک میگم 


غدیر بر شما مبارک


این روز یک نور خاصی داره !!!!


پس سعی کنین نهایت بهره را ازش ببرین .........شما هم به شکلی میزبان باشین



خیلی از ما چیزهای زیادی در مورد مقام و کرامات آقای بهجت شنیدیم اما این خاطره شخصی خودم هست و به قول معروف با سند زنده ....


تابستان چند سال پیش رفته بودم مشهد زیارت و اونجا شنیدم که آقای بهجت هم مشهد هستن
من چیزهای زیادی در مورد ایشون شنیده بودم و خیلی دوست داشتم از نزدیک ملاقاتشون کنم
تا اینکه نزدیک اذان بود که متوجه شدم نماز جماعت به امامت ایشون توی یکی از صحن ها برگذار میشه
من هم با عجله رفتم تا بتونم درست پشت سر ایشون نماز بخونم اما متاسفانه خیلی شلوغ بود و من تقریبا صف سوم یا چهارم تونستم پشت سرشون بایستم
باز هم خدا را شکر کردم . چیزهایی که در مورد آقای بهجت شنیده بودم باعث شده بود که حسابی برم توی فکر ......
یعنی میشه یک نفر  به چنین مقاماتی برسه ؟.....یعنی میشه یک نفر بتونه فلان کار را بکنه ؟ یعنی میشه ...یعنی میشه ......
ذهنم حسابی مشغول شده بود و وسط نماز پیش خودم گفتم  چی میشد که آقای بهجت هم یک دعایی برای من بکنن ..... چقدر خوب میشد که روی سجاده ایشون نماز بخونم چقدر خوب میشد که برای تبرک هم که شده یکبار با تسبیح ایشون ذکر بگم  ..... چقدر خوب میشد که یکبار با شبکلاه ایشون نماز بخونم ..........
وقتی نماز تمام شد هنوز مردم نشسته بودن که ایشون بر گشت و چشم در چشم من انداختن و من احساس کردم که باید برم پیششون
از بین مردم رفتم جلو و ایشون دست کرد و شبکلاه خودشون را به من دادن و یک چیزی هم به من  فرمودند ......
من خشکم زده بود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

من که چیزی به زبون نیاوردم ..........ایشون از کجا متوجه شده بودن ؟؟؟!!!!!!



تازه فهمیدم که مردان خدایی که میگن یعنی چی.....!!!!!
از اونجا به بعد بود که رابطه قلبی من با ایشون محکم و محکم تر شد و......

نظرات 16 + ارسال نظر
مرتضی سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:47 ب.ظ http://mori65.blogfa.com

سلام
وب خوبی داری
عیدتان مبارک
طرح بیست و دو هزار صلوات
110 نفر در این طرح گروهی شرکت خواهند کرد و هر نفر با 200 صلوات
درصبح عید غدیرو هدیه کردن ان به امام زمان در این طرح شرکت می کنند
شما هم به جمع منتظرین ان حضرت بپیوندید
منتظر ثبت نام شما هستم
..یا علی ..

سید محمد انجوی نژاد سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:50 ب.ظ

سلام . ایولله . کلی کیف کردم . عبدتون مبارک . یا علی

انجمن پارسیان سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:54 ب.ظ http://www.parsianforum.com

سلام دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.ما نیز فرومی
علمی ، تخصصی و عمومی، با نام انجمن پارسیان را برای تمام ایرانیان عزیز راه اندازی کردیم.
خوشحال می شویم به جمع دوستانه ما بپیوندید .
می توانید از مدیر کل سایت، مدیریت انجمنی را درخواست کنید.
مایه مباهات است دوستان و مدیران لایقی مانند شما در جمع ما باشند.
منتظر حضور سبز شما هستم. موفق باشید.
http://parsianforum.com

سرگشته... سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:06 ب.ظ http://www.gelaye.parsiblog.com

سلام
عید ولایت بر شما و خانواده محترم مبارک باشه ..
از لطف شما هم ممنونم
اللهم عجل لولیک الفرج
یاعلی مددی

خازن چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:07 ب.ظ

الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایت امیر المومنین و الائمه المعصومین علیهم السلام.
عید شما مبارک.[گل]
با موضوع معرفت با نورانیت (2) به روزم.
التماس دعا.

[گل]
مطلبتون هم جالب بود.

سالک الی الله جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:11 ق.ظ http://marefat1.blogfa.com

مطلبتان خیلی زیبا بود.

باموضوع:امام زمان(ع) مضطر واقعی هستند، به روزم

التماس دعا.

سعید شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:38 ب.ظ http://saeidardebili.blogfa.com

سلام
به نظرم یه کم سرت کلاه رفته!! برو کلاهو پس بده بگو آقا کلاهو میخوام چیکار .از اون کوثری که نوشیده اید وفقط عطرش مردم را این طوری مست کرده ما را هم بسازید بد جوری مخموریم (بین خودمان باشد حاضرم هر چی دارم بدم شب کلاهه مال من باشه!!)

یاس سپید یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:54 ب.ظ

سلام

عالییی بود

خوش به سعادتتون.ما رو هم دعا کنین

یا مهدی

آب حیات یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:46 ب.ظ http://www.abehayat.persianblog.ir

منم میخوام...خوش به حالتون

سعید دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:09 ب.ظ http://saeidardebili.blogfa.com

سلام
یه چیزه دیگه به ذهنم رسید.گفتید به ذهن شما رسید که چه شب کلاهی الهم ارزقنا.بعد ایشان کلاه را به شما داد. هیچ فکر کردید از کجا به ذهنتان رسید؟
خداگداگداکند.گداخداخداکند. این طوری خیلی لذت بخش تره که اول ایشان به ذهن شما انداخت .بعد آرزو کردید بعد به آرزویتان رسیدید!

دیروز سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:40 ب.ظ

سلام
میشه من با شما یک قرار بگذارم و اون شب کلاه را قرض بگیرم؟؟؟

خوش به حالتون ...

محسن سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:42 ب.ظ http://gethelp.blogfa.com

سلام آقا مهدی.
من اون ذکری رو میخوام که تو سایت رهپویان گفته بودی.... همون که آدمو از فکر شیطونی خلاص میکنه.

اینم ایمیلم:
pcking0@gmail.com

فرشته سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:51 ب.ظ http://majnoneyazdi.blogfa.com

خوش به سعادتتون چقدر حسرت به دل بودم فقط برای دیدن ایشون اون هم از دور بخدا راضی بودم اما قسمت نشد
شمااهل کجایید؟خیلی دوست دارم از اون روز بیشتر بدونم

سحر دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:17 ب.ظ

سلام. میدونم که جای این سوال اینجا و تو این بخش نیست. اما میخوام بدونم خود تو چرا به خدا اعتقاد داری؟؟
از کجا معلوم خدایی باشه؟
لطفا جوابم رو بده. این سوالا داره دیونم میکنه...........

عماد پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:42 ق.ظ http://borhanollah.blogfa.com

سلام دوست عزیز
خیلی وبلاگ قشنگ و پر محتوایی دارید
اگه میشه به وبلاگ من هم سری بزنید
خوشحال میشم
حتما باشه
راستی اگه خواستید برهان الله رو لینک کنید
به من خبر بده
تا من هم وبلاک شما رو لینک کنم
باشه
ممنون
به امید دادن نظر شما.

سیاوش شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ب.ظ

سلام من که ازین وبلاگ چیزی سر در نیاوردم اسمش فقط در آغوش خدا بود چیزی به این عنوان پیدا نکردم.در مورد آقای بهجت هم نوشته بودی.ما هیچ وقت در مورد خوب یا بد بودن کسی نمیتونیم نظر بدیم و ففط خدا خبر داره.هیچ جا و هیچ زمانی دوست ندارم در مورد آخوندا بشنوم پس بهتره یا مطلبت رو برداری یا وبلاگتو حذف کنی.دومی بهتره.ایشالله زنده باشی همیشه و شاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد